was weer een skoftig weekend. - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van tsuiker - WaarBenJij.nu was weer een skoftig weekend. - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van tsuiker - WaarBenJij.nu

was weer een skoftig weekend.

Door: tsuiker

Blijf op de hoogte en volg

07 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Zo weer een week voorbij, wat gaat het toch hard. Het gaat allemaal nog best op het bedrijf, we hebben nou 60 bunder eruit gerooid, nog ongeveer 20 bunder te rooien. Dus nog ongeveer 1,5 week te rooien en dan klaar. In de schuur gaat het ook als de brandweer we hebben vrijdag niet gepeld omdat we harder pellen als rooien. Dus we hadden vrijdag haast geen bollen om te pellen dus mooi een daggie rust. Mooi ff een daggie zefen. Vrijdag avond weer naar de pub was weer mooi feesie het was weer rustig in de pub wel aan het bier en de shotjes was evengoed weer mooi feesie. Half 3 thuis en zaterdag weer om 7 uur beginnen was weer pittig brak. Zaterdag om 5 uur klaar douchen en eten en daarna met alle met onze bus met ze zessen en drie meiden naar Invercargill. Daar naar een discotheek kom ik daar was ik me paspoort vergeten kwam ik niet binnen. Kon ik in me eentje naar huis om me paspoort te halen, mooi kut ik had al wat bier op kon eigenlijk niet maar ja toch maar gedaan wand wou toch naar die tent. Ik twee keer 3 kwartier rijden, kom ik in die tent iedereen al geitenblauw dus toen maar een zooitje bier achter over gegoten wand ik was alweer een beetje ontnuchterd. Eenmaal pittig dronken mooi te genieten daaro. Niels die andere huisgenoot van ons had ruzie in die tent met een paar wijven hij zei iets verkeerd die kutwijven. Ik ben er ff bijgestaan met me grote smoel en Benne daarna maar weggegaan wand we wisten niet wat voor vrienden ze hadden, wand ze Benne hier nogal breed. End van de avond naar huis, we lagen om 5 uur in ons nest. Ik en mark hadden vrij en de rest te werk. Werd ik om half 10 wakker gemaakt door simco wand die zocht Patrick die lag nog in ze nest maar die kon die niet vinden dus ik ff helpen zoeken, dus ik weer verder slapen kwam er om een uur of 12 een kerel uit het dorp me slaapkamer binnen, ik snapte er geen reed van later kwamen er achter dat hij het gras gemaaid had. Zondag ff boodschappen gedaan en ff pils drinken in onze bunker en daarna weer te bed. Ze gaan morgen ochtend niet rooien omdat er 100-150mm regen waarschijnlijk valt dus beginnen ze maar middags anders word het zon slagveld. Volgende week dayshift dus niet meer uitslapen. Nah ja jammer dan. Dit was het weer


Groetjes sugarbabe.

p.s: ik heb het verslag zondagavond geschreven, en nou is het maandag. En er is 60mm regen gevallen dus dat valt wel mee. Ze Benne vanmiddag begonnen met rooien, en het gaat als een trein, vandaag de hele dag zon dus dat is best gaan.

  • 07 Februari 2011 - 11:53

    Nel Suiker:

    Nou nou, de reisverslagen gaan alleen maar over mooi anzitten en bier.
    Kan het niet wat minder .
    we horen liever hoe mooi het is en dat jullie lekker op tijd naar bed gaan ha ha , en niet meer met drank op achter het stuur suik. zo heb ik je niet opgevoed. groet je moeder

  • 07 Februari 2011 - 17:43

    Noël:

    leuk dat je er weer foto`s bij heb gezet, je lijk wel vet dik als je daar zo achter op die auto zit hahha net een mischelenpopetjes.
    je haar valt wel mee hoe het gegroeit is, dan kan ik je inieder geval nog herkenen straks.
    werk ze nog even en tot snel het aftellen is al begonnen hahah.
    een hele dikke kus

  • 09 Februari 2011 - 19:20

    Koen B:

    Suiker jr,

    Mooi dat je er van geniet! Enorm lachen daarzo; jammer dat ik niet in die grond aldaar zit te peuteren.

    Werkze!

  • 11 Februari 2011 - 19:30

    Peter:

    hee kont
    zo te horen is het er bar gezellig
    heb je die kiwie's al en poepie laten ruiken.
    nou veder heb ik niks te melden mazzel.
    tot maart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Invercargill

stage in nieuw zeeland

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2011

naar huis

23 Februari 2011

het werk zit er op. klaar om te reizen

14 Februari 2011

waarschijnlijk het laatse weekie werken

07 Februari 2011

was weer een skoftig weekend.

31 Januari 2011

op de helft

Actief sinds 13 Dec. 2010
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 30861

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 04 Maart 2011

stage in nieuw zeeland

Landen bezocht: