waarschijnlijk het laatse weekie werken - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van tsuiker - WaarBenJij.nu waarschijnlijk het laatse weekie werken - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van tsuiker - WaarBenJij.nu

waarschijnlijk het laatse weekie werken

Door: tsuiker

14 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Edendale

Zo alweer een week voor bij, wat gaat het allematig hard. Volgende week weer night chift, morgen lekker uit slapen tot een uur of 10. We hebben nou rond de 70 bunder eruit gerooid, en nog 6 bunder te gaan. Nog vier soorten Alibi, Atilla,yello flight en nog wat Strong gold. Dus waarschijnlijk deze de laatste week werken en dan zijn we klaar. En dan vrijdag bollebier in de kroeg, dat zal wel weer een bar feest worden. En daarna nog 1,5 week rondreizen. Afgelopen vrijdag in me eentje de dagdienst gedraaid omdat mark naar het ziekenhuis moest om 8 uur in de morgen omdat ze pink was gebroken , die moest geopereerd worden. Maar hij was pas 7 uur in de avond aan de beurt. 11 uur zitten wachten voor jan lul, mooi kut voor hem. Hij moest daar een nachie blijven. Maar is nou weer thuis, het is mooi klote voor hem mag die 10 dagen niet werken zal mij benieuwen of die dat volhoud. Het was een rustig weekje op het end. Ze gingen in de avond niet meer rooie omdat de kisten op waren en de droogschuur volstond. Dus we hadden zondag allemaal vrij dat was best gaan. Vrijdag waren we weer te pilsen in de plaatselijke kroeg was weer mooi, 4 uur thuis en zaterdag weer om 9 uur beginnen. Zaterdag wat plantgoed zeefen en daarna de pelijnen schoonmaken. Zaterdag zijn weer wezen eten en naar de kroeg in het stadje verderop, ik had dit keer wel me paspoort mee. We hebben weer mooi aangestaan in de kroeg. En zondag eerst mooi uitslapen tot een uur of 12 en daarna boodschappen doen, eten bij de mac en daarna pilsen in de pub en nou te bed. Laatste weekie buflen. Ik heb gisteren te horen gekregen van een vrouwtje dat februari de slechtste maand ooit is met het weer, dus dat valt bar tegen nah ja het is even goed mooi ondanks het slechte weer. De ene dag regen, de andere bewolkt en af toe een dag met felle zon. Ik ga nou naar bed zet hem morgen ochtend op het internet.

Groetjes the sugarbabe

• 14 Februari 2011 - 05:48

Sanne:

Hey Thomas,
    Zo te lezen vermaak je je eigen nog prima daar in het verre nieuw zeeland!
    Je bent al over de helft wat gaat de tijd hard he...
    Werkse nog even en veel plezier de laatste 1,5 week met rondreizen, klieren, en pils drinken!
    Groetjes Sanne

• 17 Februari 2011 - 18:59

Noël:

lekker hoor nog even werken en dan ben je lekker vrij, dan heb je, je wel verdiende vakantie verdiend.
    werk ze nog even liefs

• 20 Februari 2011 - 08:35

Niels Van Schagen:

Hoi Thomas
    Lees dat alles goed gaat,dat is mooi alleen een beetje jammer van het weer .
    We zijn hier druk bezig voor de vrouwendag een hoop str gold dus dat werkt lekker door.
    Jullie tulpen staan er mooi bij je leraar (engel) kwam laatst nog ff kijken of ze goed op de wortel stonden.
    Nog een dikke week en dan gaan ze de kas in .
    Have fun de laaste weken Gr Niels

• 20 Februari 2011 - 12:01

Henk En Wilma:

Hé Thomas!

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van en als je thuis bent komen we gauw om al je verhalen te horen.

Groeten!

• 20 Februari 2011 - 19:08

Rob En Dineke Suiker:

Hiep, hiep hoera Thomas is jarig vandaag! Van Harte Gefeliciteerd! maak er een mooie dag van Thomas.
    Heel veel plezier in deze vakantie week en een goeie reis naar huis volgende week.
    Hartelijke groeten van je oom en tante Rob en Dineke

• 20 Februari 2011 - 19:19

Jan Dekker:

Thomas volgens mij geniet je wel daar.
    Drank in overvloed.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Maak er een mooie dag van en tot gauw.

• 21 Februari 2011 - 16:50

Daan Suiker:

Hey Sugarbabe,

Gefeliciteerd met je verjaardag, ik neem aan dat het daar groot gevierd wordt in een of andere kroeg. Hoe kan mark nou ze pink breken?

Nou werkse nog effe en daarna helemaal los...

Gr. Daan

• 21 Februari 2011 - 22:33

Niels Dekker:

gefeliciteerd sugarbabe!

• 23 Februari 2011 - 16:23

Theo En Ingrid Wijte:

Hoi Thomas
    Af en toe lees ik een reisverslag van je, maar volgens mij is het goed toeven daar. Gelukkig heb je niets gemerkt van de aardbeving. Geniet daarom nog maar van je laatste week daar, groetjes van de buurtjes.