geland in nieuw zeeland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van tsuiker - WaarBenJij.nu geland in nieuw zeeland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van tsuiker - WaarBenJij.nu

geland in nieuw zeeland

Door: tsuiker

02 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Christchurch

zo dit is dan mij eerste verslag hiero. vrijdag vlogen we om 3 uur naar dubai toe, we kregen toen te horen dat we in dubai een hotel kregen vanwegen een stop van 9 uur. in het vliegtuig mooi bier drinken en filmpjes kijken. toen een rondje gelopen in dubai alleen maar raar volk daaro. toen via dubai naar bangkok. daar een half uurtje eruit. toen via bangkok naar sydney. daar gingen we van het donker zo het licht in. dat was een mooi gezicht. in sydney aangekomen hebben we weer een half uur gewacht en toen voor het laatse keer naar christchurch. waar we nou zijn met ze zevene het is er een graadje of 25. de vliegtuigreis viel wel mee, veel geslapen, films gekeken, spelletjes gespeeld en muziek geluisterd. alleen het vliegtuig voer was niet te vreten. we zitten nou in backpakkers hotel met ze zevene in een bunker.

• 02 Januari 2011 - 10:49

Nel Suiker:

hoi Thomas, te gek dat jullie zijn aangekomen zonder een vliegtuig te missen je moeder had er al slapeloze nachten van (grapje).
    Het is hier wel heel stil hoor , we gaan straks om de nieuwjaarsborrel bij rein en phileen. nou geniet ervan en werk ze dikke x nel en groet bart

• 02 Januari 2011 - 13:48

Onkel George:

Thomas ik ben stinkend jalours, bijna 30 graden daar en hier is het 3xniks.
    We hebben gisteren bij ome Henk zijn hele voorraad wijn en bier opgezopen, dus die is er ook weer af.
    Wij willen ook naar Dubai, is het wel leuk om te zien behalve die rare mensen?? Ik kijk uit naar een verslag van het tulpen rooien. Geef je wel even door om welke soorten het gaat en hoe de kwaliteit daar is?
    Nou veel plezier dar het bier is er in ieder geval niet duur. groeten george, nel en spider

• 02 Januari 2011 - 18:25

Daan Suiker:

Hey Thomas, goed te horen dat de reis voorspoedig is verlopen. Voel je je een beetje thuis tussen de Kiwi's? Leuk die foto's met die teksten, zet er maar genoeg van op. Nou succes daar en maak er wat moois van.

Gr. Daan en Kim

• 03 Januari 2011 - 18:24

Rik Suiker:

hey rukker,
    smaakt het bier daar wel? had je wel knappe stuardessen met mooie korte rokjes haha. nou succes daarzo en doe je die lange ouwe hoer van simco de groeten. je moet nog wel kijken of je drol nou de andere kant op spoelt als in nederland he. haha
    groeten rik

• 03 Januari 2011 - 18:46

Nel En Peter:

hoy Thomas ben je alweer een beetje uitgerust. zitten jullie ver bij neef koen vandaan. wat lekker voor je dat het mooi weer is. hier is er alweer sneeuw gevallen natte sneeuw. we kunnen koen ook volgen,want zijn moeder heeft ons de waar ben jij nu site doorgemaild. we proberen iedere dag even te kijken hoe het met koen en jou gaat.
    greetz van nel,peter,david,lexi,poedie en struul.

• 03 Januari 2011 - 18:51

Nelis:

hey Suiker,

de beste wensen, mooi dat jullie zijn aangekomen. Nog gekotst daarzo van de vliegreis of t bier? al an t rooien of eerst nog koeterdekoet rondreizen. succes daar en dat er maar een hoop kiepers met bollen te water mogen raken ;p, dan blijft de prijs er een beetje op

gr Niels

• 03 Januari 2011 - 19:47

Ruud Vlaar:

Ha die suikerbuik! Mooi man dat je heel bent aangekomen! :p
    Is 't bier daarzo een beetje te haggelen? Ik hoop 't maar want ik zal d'r ook een tijdje mee door moeten, heb je daar net als in Engeland een stuk of 7 pilsen op de tap? (blijft een Engelse colonie vanzelf) Nou ik zal je volgen hoor totdat ik zelf die kant op kom over een paar weekies, als je nog tips en/of suggesties hebt voor het reizen met he vliegtuig of om iets mee te nemen die kant op, dan hoor ik 't graag!
    Cheers mate! Cya in NZ!

• 21 Februari 2011 - 16:51

Onkel George:

He ouwe r....r, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. 28 alweer en dan nog stage lopen. De eeuwige student. Maar als het bevalt heb je gelijk. Veen plezier de laatste week tussen die kiwi's.