reis dag 2 en 3 - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van tsuiker - WaarBenJij.nu reis dag 2 en 3 - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van tsuiker - WaarBenJij.nu

reis dag 2 en 3

Door: tsuiker

04 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Nelson

zo we zijn gisteren met ze vieren gaan rondtrekken. omdat die andere drie al aan het werk gingen en wij pas over een week aan de gang konden.
we hebben met ze vieren een auto gehuurt. (een ford mondeo goud) we hebben gisteren 150 km gereden naar kaikoura. een dorpje, de meeste slaapplekken waren al vol. dus konden we voor 10 euro pp voor een nacht in een kleine bunker slapen. dat was kut. maar de rit erheen was onwijs mooi je kan overal 100 rijden en je zie alleen maar mooie natuur. toen de volgende ochtend gingen we in dat dorpje met een boot de zee op. we hebben 2 walvissen gespot en het zag er zwart van de dolfijnen. en er zwom ook nog een kleine haai rond. en daara nog zeehonden gezien. toen zijn we met de auto 200 km verder gaan rijden naar Nelson een klein stadje. de natuur is daar zo mooi echt heel bar. het rondrijden is al zo mooi je ziet zo mooie gebieden. daar hebben eens voor de verandering een mooi hotel geboekt met vier sterren en een bubbel bad. en nou zitten we mooi aan een biertje. de afeglopen dagen was het hier tussen de 25-30 graden (lekker bruin worden) het eten viel een beetje tegen,maar word beter. we gaan morgen weer verder touren.

• 04 Januari 2011 - 11:16

Pedrosa:

Ga je morgen mee bier halen voor de koe.

• 04 Januari 2011 - 13:10

Von:

Leuke fotos Thomas, maar wel een beetje jammer dat jij die mooie natuur verpest door in de rivier te pissen :P' Veel plezier!!!
    Groetjes Von

• 04 Januari 2011 - 20:04

Jessica:

Hoi Thomas,

Jee, wat een verhalen al! Hou ons maar lekker op de hoogte, dan genieten we lekker mee :)!

Veel plezier daar!

• 05 Januari 2011 - 10:44

Jerry ( Greenflor ):

Hee Thomas, mooi verslag iets minder spelfouten dan Markie, Nelson is echt een mooie plek, trouwens alles is mooi daar.
    Zorg dat je geniet, en had je, je moeder nog gezegd, dat als ze een overschot aan eieren zou hebben, dat ik ze wel even zou ophalen ;-)

• 05 Januari 2011 - 15:03

Nel:

Hoi Thoom,
    Het klinkt allemaal erg lekker man we zijn stinkend jaloers op jullie maar volgende week vast hard werken dus geniet er maar van, voor Jerry ik heb wel een doos eieren over hoor kom maar halen groeten uit Hensbroek

• 05 Januari 2011 - 16:18

Tante Riet:

Hoi Thomas,

Wat leuk dat je het ook zo mooi vindt in New Zealand. De natuur is inderdaad geweldig, je weet niet wat je ziet hè? Wij hebben in Kaikura ook walvissen gezien en orka's, mooi hè?
    In Nelson hebben we volgens ome George met de aartsbisschop gepraat.
    (maar dat is wel ome George hè)
    Het was toen 2e kerstdag en tante Nel en ik zijn toen gaan winkelen want
    het was uitverkoop. We blijven toch Hollanders........
    Ben benieuwd waar je nu heen gaat...
    Groetjes uit Obdam van ons

• 05 Januari 2011 - 19:58

Fredursem@quiknet.nl:

morri draak van een gozer. mis je nu al bij van s, prijzen zijn goed en lekker druk. ik hou je in de gaten heel weer thuis en veel plezier mate mazzl fredje ursem.