tweede beun week - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van tsuiker - WaarBenJij.nu tweede beun week - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van tsuiker - WaarBenJij.nu

tweede beun week

Door: tsuiker

Blijf op de hoogte en volg

24 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Edendale

zo de tweede week werken zit erop. Vorige week 70 uur en deze week 68 uur gewerkt, dat tikt lekker aan. Zaterdag en zondag ook gewerkt. We hebben nou ongeveer 30 bunder eruit gerooid. Nog 50 bunder te gaan. De bollen zien er goed uit, dikke bollen en geen zuur. Alles draait nou lekker. We zijn nog met de hand aan het pellen. Vanaf woensdag volgas met de pelrobot. Afgelopen zaterdag met ze elven van triflor te eten in Invercargill in een irish pub. 2 beste lappen biefstuk was weer best voer, daarna met ze alle boodschappen doen, en daarna te bed wand zondag weer te werk om 7 uur. Er zijn nog 2 gasten bijgekomen in ons huisie, het zijn beste gasten. Mark was zondag zijn broodtrommel vergeten en reed om half 10 naar huis om hem te halen, kreeg hij smeris achter hem. 80 dollar boete voor 13 km te hard. Voor de rest weinig beleefd veel aan het werk, mooi weer is het hier nou. Ik heb mee eerste wassie gedraaid een zooitje fuiken en sokken, die zijn weer allemaal schoon. Van de week komt er weer een nieuw verslagie


groetjes sugarbabe

  • 24 Januari 2011 - 10:55

    Sanne:

    Hey Thomas,
    Ik denk ik moet toch maar eens op je site kijken dus dat heb ik gedaan! Hou je het nog een beetje vol daaro en doe je naast dat harde werken ook nog wat andere dingen? of komt dat later?
    Nou hou je taai daaro he! en veel suc6 en plezier nog
    Dikke kus Sanne

  • 24 Januari 2011 - 13:05

    Nel Suiker:

    Hoi toom, het klinkt goed allemaal, 2 biefstukken dat krijg je thuis niet.
    slecht nieuws ajax heeft verloren van utrecht 3-0. erg he na de winst van woensdag op feyenoord . maar ja je kan niet alles hebben.
    De groeten van opa. ik ben vanmorgen bij hem geweest.
    het is maandag dus toneel vanavond.
    succes met alles en groet van ons.
    je moeder

  • 24 Januari 2011 - 16:50

    Marleen:

    En? Zijn je onderbroeken en sokken nog allemaal even groot als voordat ze de was in gingen? Of gekrompen? :-P
    Ik heb je een mailtje gestuurd met wat tips om te doen op het zuidereiland. Hoop dat je er wat aan hebt!

    Groeten, Marleen

  • 24 Januari 2011 - 17:15

    Moeder Van Mark:

    ik vraag me af of jullie je kleren nog wel passen want volgens mij krijgen jullie heel goed en veel te eten en al dat bier erbij .Dat wordt vast een maatje meer als jullie thuis zijn.Als het goed is heeft Mark zijn bekeuring betaald dus dat wordt een paar biertjes minder.Nog heel veel plezier met elkaar maar dat gaat vast lukken als ik allemaal zo hoor.
    Groetjes van ons.

  • 24 Januari 2011 - 19:37

    Noël:

    oo als jij maar geen boete krijg. ik mis nog wel je foto`s hihi. lekker weer alles schoon lekker hoor, kan je als je thuis ben je moeder lekker helpen met de was haha. veel plesier daar.
    heel veel kusjes

  • 27 Januari 2011 - 18:53

    Fred Ursem:

    morri thomas lekker druk lees ik, mooi weer veel uren maken en geen van schagen achter je reed aan te wijzen wat je moet doen. volgende week lekker veel tulpen voor de 14 feb . je weet wel dat in je slaaphuis een geest rond dwaalt die het voorzien heeft op maagdelijke sterretjes. als je hier meer van wilt weten vraag je het maar aan geert en wilma of ruud van planken. wil je de kiwis robin en annemari je weet wel die met die grote ogen ook de groete doen. mazzl een hardwerkende zzp in hensbroek. oja jack heeft nog steeds niet ?? maar dat wist je natuurlijk al

  • 29 Januari 2011 - 05:04

    Ruud Vlaar:

    He Thomas,
    Ik zit nu op 't vliegveld in Auckland, m'n vlucht vertrekt zoderect naar Christchurch, daar hoop ik zo snel mogelijk een auto op de kop te tikken. Daarna ga ik het Zuidereiland verkennen en komen we mekaar wellicht nog wel tegen! Houd je haaks! Veel mooie foto's maken, dat ga ik ook doen!

    Greetings!

  • 29 Januari 2011 - 16:22

    Tante Riet:

    Hoi Thomas,
    nou jullie maken wel uren zeg.
    Wat zal je een bakken geld verdienen daar.
    Het is maar goed dat je al wat van het land gezien hebt want daar heb je nu helemaal geen tijd meer voor.
    Even een waarschuwing: als je weer in de Irish Pub gaat eten neem dan geen lamsbout. Dat is echt heel erg vies. Tante Nel en ik hebben er alleen maar naar gekeken en toen hadden we al genoeg. Ben en George hebben nog wel een deel opgegeten maar het was geen succes. Hou het maar op je biefstukje of biefstukken want de porties zijn flink aan de maat, toch?
    In Obdam is volgende week weer Lenteweelde. Dat mis je dan weer. Nou ja, missen.....
    je weet hoe de tulpen eruit zien.
    Als je terug bent kun je vast geen tulpenbol meer zien!
    Werk ze maar weer hè.
    Groetjes van ons

  • 29 Januari 2011 - 18:44

    Chris Van Baar:

    Heej Thomas, ik lees dat je t erg naar je zin hebt daar. Maarehh,.. ik he nog nix lezen over dat internationale zwaffeltournament. Is dat al gehouden of kwam je niet door de voor rondes?
    De wapper

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Edendale

stage in nieuw zeeland

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2011

naar huis

23 Februari 2011

het werk zit er op. klaar om te reizen

14 Februari 2011

waarschijnlijk het laatse weekie werken

07 Februari 2011

was weer een skoftig weekend.

31 Januari 2011

op de helft

Actief sinds 13 Dec. 2010
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 30884

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 04 Maart 2011

stage in nieuw zeeland

Landen bezocht: