de laatste dagen voor het werken gaat beginnen - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van tsuiker - WaarBenJij.nu de laatste dagen voor het werken gaat beginnen - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van tsuiker - WaarBenJij.nu

de laatste dagen voor het werken gaat beginnen

Door: tsuiker

15 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Edendale

Hier een laat bericht van mij omdat we de afgelopen dagen geen internet hadden. Zo nadat we in Greymouth nog een nachie bleven, zijn we de volgende dag gelijk doorgereden richting triflor omdat skilder en ik maandag te werk gingen. We rede eerst naar Franz Jozef toe. Daar hebben we een gletsjer van dichtbij gezien, eerst 1,5 uur lopen voordat je bij de gletsjer was kom je daar mag je er niet op die skrale honden. Toen zijn we door gereden naar Wanaka daar hebben we gepit in een hostel, daar hebben we een lekkere pizza gegeten en bier gedronken. De volgende dag zijn we met een Jet boot mee gegaan van een half uur, dat was wel vet, mooi te skeuren in een groot meer. Daarna zijn we door gereden naar Edendale (daar staat ons bedrijf triflor) en daarna naar Wyndam (daar staat onze slaapbunker een oud postkantoor van 100 jaar oud 15 min van triflor af.) we kwamen daar zaterdag eind van de middag aan hebben we pils gedronken tegenover ons huis met de bedrijfsleider van triflor (Ruud) en daarna hebben we onze kamers ingericht en verder gegaan met bier drinken tegenover ons huis in een kroeg. De volgende dag (zondag) zijn smalle en zandhaas verder gegaan met reizen die komen volgende week weer terug. En hebben skilder en ik het huis voor ons alleen. Wij zijn gaan boodschappen gaan doen in Invercargill een half uurtje van onze bunker. Dat was nog een beste klus. We hebben maar een zooitje brood gehaald, sinaasappel sap, ( geen melk dat is niet te zuipen net als de kaas die is ook niet te kanen) verder ook ham, choco pasta, ( de echte nutella) en jam. Daarna zijn we gaan bbq bij triflor, voor het rooide, mooi met de Nederlanders die er waren, we zaten met koppeltje of 10. Het was bar gezellig onze bedrijfsleider was geitenblauw, Die had heel wat wijn op. Het is hier mooi weer een graadje of 25. En we gaan morgen beginnen met werken.